Giv en reklamegave, der skaber værdi hos modtageren
Der findes rigtig mange former for reklamegaver, som du som virksomhedsejer kan vælge og vrage imellem. Det kan være svært at beslutte sig for, hvad der bedst kan betale sig. Hvad er billigst? Hvilke reklameartikler giver en bedste reklameværdi? Reklamegaver er generelt set en meget billig og effektiv form for reklame. Hvis du gerne vil give en gave, der skaber værdi hos kunden, var det måske værd at kigge nærmere på kopper med tryk.
Reklameværdi over en lang periode
Der findes reklamegaver, der har en lavere stykpris end kopper med tryk. Til gengæld vil kopperne i mange tilfælde give reklameværdi over en længere periode. Næsten alle bruger kaffekopper, og nogen samler ligefrem på dem. Det er sjældent en genstand, der bliver smidt ud efter få gangen brug. Kopper med tryk bliver i særlig høj grad brugt på arbejdspladserne.
Skolelærerne synes måske ikke lige, at de vil stille an med de fine, dyre mærkevare-kopper til lærerværelset. Til gengæld er det meget indbydende at bruge kopper, man har fået gratis, når den skal bo på arbejdspladsen eller tages med på farten. Folk er nemlig ikke ømme over en gratis kop, ligesom for en dyr, mærkevare-kop.
Dette er udelukkende en fordel for dig som virksomhed, der gerne vil have dit logo ud til så mange som muligt. En kaffekop med tryk kan nemlig få ekstremt mange eksponeringer, og folk begynder at huske, at koppen med dit logo eksempelvis er Bentes yndlingskop.
Køb billige kopper med tryk på nettet
Du kan købe billige kopper med tryk online. Priserne varierer meget, så du kan med fordel starte med at gøre op med dig selv, om du ønsker et højt antal kopper til en lav pris, eller kopper et eksklusivt udtryk til en højere pris. Det er muligt at få skræddersyet dine helt egne kaffekopper med tryk. Prisen afhænger blandt andet af:
- Hvor mange du køber ad gangen
- Hvor eksklusiv koppen skal være
- Dine krav til specialdesign
Desto højere antal, du bestiller, desto længere trykkes stykprisen ofte ned. Der er naturligvis forskel på de enkelte koppers design, hvor den mest simple er den billigste. Desto flere krav du har til kopperne, desto højere bliver prisen, da der skal tilrettelægges mere i forbindelse med produktionen.
Får du designet en pæn kop, er der god sandsynlighed for, at kunderne beholder den, hvorved du får reklameværdi ud af den igen og igen. Samtidig føler kunden sig godt behandlet, når vedkommende får en gave, som han eller hun rent faktisk kan bruge til noget.